مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-28پزشكي

کاهش 40 درصدی شناسایی موارد مثبت کرونا در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اگر بخواهیم دو هفته اخیر را با هم مقایسه کنیم در هفته گذشته شاخص ها روند کاهشی داشت که این روند اگر سه تا 4 هفته ادامه داشته باشد می توانیم امیدوار باشیم که پیک را گذرانده ایم.

- دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (9 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به کاهش 40 درصدی شاخص تست و غربالگری، افزود: این موضوع به دلیل کاهش مراجعین سرپایی بوده و همچنین به دنبال این کاهش، شاهد 40 درصد کاهش در شناسایی موارد مثبت بودیم که این مورد شاخص بسیار خوبی است که روند کاهشی آن نسبت به هفته گذشته بیشتر بود.

وی عنوان کرد: درصد مثبت شدن تست ها که در هفته قبل 46 درصد بود؛ این هفته نیز همان میزان را نشان می دهد که روند ثابت نگرانی هایی را به دنبال دارد و همچنین در هفته گذشته در میزان بستری های مثبت مجددا 13 درصد کاهش داشتیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: موارد فوتی ها که هفته گذشته 130 درصد افزایشی بوده اما در این هفته 23 درصد کاهش موارد فوت را شاهد بودیم.

در موارد بستری آی سی یو نیز این هفته 22 درصد کاهش داشتیم که در هفته گذشته کاهش 8.

7 دهم درصدی بود.

نوروزیان بیان کرد: بطور کلی می توان گفت روند کاهشی است اما این شرایط اصلا قابل اعتماد نیست و شکننده است و ممکن است موقتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی شناسایی موارد مثبت کرونا در هرمزگان

کاهش 40 درصدی شناسایی موارد مثبت کرونا در هرمزگان