مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-28اجتماعي

نظام رتبه بندی یکی از اصول اساسی و زیربنایی سندتحول بنیادین است


نظام رتبه بندی یکی از اصول اساسی و زیربنایی سندتحول بنیادین است که معلمان از این طریق می توانند جایگاه حقیقی خود را پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد خلیل عسکری در جمع منتخبی از فرهنگیان شهرستان خنج گفت: معلم می تواند خاک را تبدیل را زر کند و فرهنگیان باید امروز باید به عنوان الگوهایی قبال اعتماد در جامعه ظاهر شوند تا دانش اموزان نیز از این رفتارها الگوبرداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نقش معلم در آموزش و پرورش بنیادی و اساسی است و خانواده ها نیز می توانند پازل تعلیم و تربیت را در کنار معلمان تکمیل کند تا تربیت عبد صالح رقم بخورد.

عسکری گفت: کلمه تحول همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و باید بر همین اساس دست به اجرای سند تحول بنیادین در تمامی مدارس استان بزنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: باید شأن و منزلت معلمان حفظ شود و ارتقا پیدا کند که اجرای مطلوب نظام رتبه بندی می تواند به تقویت جایگاه اجتماعی معلمان کمک کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نظام رتبه بندی یکی از اصول اساسی و زیربنایی سندتحول بنیادین است که معلمان از این طریق می توانند جایگاه حقیقی خود را پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام رتبه بندی یکی از اصول اساسی و زیربنایی سندتحول بنیادین است

نظام رتبه بندی یکی از اصول اساسی و زیربنایی سندتحول بنیادین است