مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-28ورزشي

افتخارآفرینی کشتی گیران مازندرانی در ترکیه / 3 طلا و یک برنز صید مازنی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری؛ مسابقات کشتی آزاد جام بین المللی یاشاردوغو که با حضور کشتی گیران کشورهای مختلف در استانبول ترکیه برگزار شد با درخشش کشتی گیران مازندرانی خاتمه یافت.

در این پیکارها کشتی گیران مازندرانی صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند که هر چهار مدال ملی پوشان کشتی گیران ایران توسط مازندرانی ها بدست آمد.

در این پیکارها امیرمحمدیزدانی در وزن 70 کیلوگرم، احمدبذری در 92 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم موفق به کسب 3مدال خوش رنگ طلا و علی سوادکوهی در وزن 79 کبلوگرم نیز موفق به کسب مدال برنز شد.

همچنین اباذر اسلامی مربی جوان مازندرانی نیز در کادرفنی تیم ملی هدایت ملی پوشان کشتی آزاد را در این پیکارها برعهده داشت.

در این مسابقات امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، احمد بذری در وزن 92 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم سیدعلی عظیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بکا بوجیاشویلی از گرجستان با نتیجه 14 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عظیمی به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه در حالی که مقابل زانابازار زاندانبود از مغولستان با نتیجه 8 بر صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی کشتی گیران مازندرانی در ترکیه / 3 طلا و یک برنز صید مازنی ها

افتخارآفرینی کشتی گیران مازندرانی در ترکیه / 3 طلا و یک برنز صید مازنی ها