مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-28اجتماعي

ساماندهی و لایروبی 40 کیلومتر از حریم و بستر زاینده رود


مدیر دفتر مهندسی رودخانه شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: 40 کیلومتر از حریم و بستر رودخانه زاینده رود از سال 1398 تاکنون ساماندهی و لایروبی شده است.

- احمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حدود 40 کیلومتر از حریم و بستر رودخانه زاینده رود از سال 1398 تا 1400 ساماندهی و لایروبی و 70 کیلومتر آن جاده ساحلی احداث شده است.

او ادامه داد: نزدیک به 1.

5 کیلومتر در بالادست سد زاینده رود در محدوده روستای دِهباد سفلی و پل اُورگان از سال گذشته تاکنون ساماندهی و 2 کیلومتر از بستر رودخانه لایروبی شده است.

لایروبی 5 کیلومتر از بستر رودخانه به سمت تالاب گاوخونی صادقی افزود: عملیات ساماندهی رودخانه زاینده رود در محدوده شهرستان لنجان به وسعت 1.

4 کیلومتر در روستای چم نور و 600 متر در روستای چم علیشاه انجام و بیش از پنج کیلومتر از بستر رودخانه در این منطقه لایروبی شده است.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه شرکت آب منطقه ای اصفهان اضافه کرد: یک کیلومتر از بستر رودخانه در شهرستان مبارکه نیز از بالادست به سمت پایین دست، لایروبی و عملیات اصلاح بستر انجام شده است.

صادقی ادامه داد: بیش از 1.

5 کیلومتر از رودخانه زاینده رود در شهرستان اصفهان و ورزنه در روستاهای اوشگهران و قورتان ساماندهی و پنج کیلومتر از بستر رودخانه به سمت تالاب لایروبی شده است که سبب تسهیل جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و لایروبی 40 کیلومتر از حریم و بستر زاینده رود

ساماندهی و لایروبی 40 کیلومتر از حریم و بستر زاینده رود