مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-28دانش

اردوی جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند آغاز می شود


سجاد پرتوی، مسئول کارگروه هنر و رسانه سازندگی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئول جهادی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، - مسئول کارگروه هنر و رسانه سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه های استان در منطقه دیشموک از 25 اسفند ماه آغاز می شود.

سجاد پرتوی، مسئول کارگروه هنر و رسانه سازندگی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئول جهادی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ثبت نام اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه های استان در منطقه دیشموک با محوریت محرومیت زدایی خبرداد.

پرتوی افزود: اردوی جهادی قرارگاه شهید ستار اورنگ از 25 اسفند تا 10 فروردین به مدت15روز با حضور دانشجویان جهادگر استان برگزار می شود.

مسئول کارگروه هنر و رسانه سازندگی بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: این اردو در پنج قسمت جداگانه از جمله عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی، کشاورزی و دامپروری اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: بسیج دانشجویی در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری اردو های جهادی و تقویت روحیه جهادی در دانشجویان و نخبگان جوان اقدام به برگزاری این اردوی جهادی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند آغاز می شود

اردوی جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند آغاز می شود