مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-28سياسي

امروز اوکراین یک عبرت مصور برای غربگرایان است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اوکراین یک عبرت مصور برای غربگرایان است، گفت: اگر دستان ما در مقابل دشمنان خالی شود اتفاقی بدتر از اوکراین برایمان خواهد افتاد.

- حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اتفاقات اوکراین، اظهار داشت: از همان ابتدا ایران نشان داد که هرگز از مولفه های قدرت خود دست نخواهد کشید حال این مولفه ها بخواهد انرژی صلح آمیز هسته ای باشد یا موشک و ابزار دفاعی، از این رو ایران هیچ موقع مولفه های قدرت خود را از دست نخواهد داد و معامله نمی کند.

وی ادامه داد: اتفاقات اوکراین نشان داد که اگر هر کشوری دست از مولفه های قدرت خود بزند تاوان سنگینی خواهد داد و امروزه کسانی که به ایران توصیه می کنند که صنعت هسته ای خود را تعطیل و نابود سازد تا بتواند با دنیا ارتباط داشته باشد باید به آنها وضعیت کنونی اوکراین را یاد آوری کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه یک زمانی اوکراین جزو سه کشور دارنده سلاح اتمی بود، تاکید داشت: کشور اوکراین با درخواست کشورهایی نظیر آمریکا، انگلستان و حتی روسیه از صنعت هسته ای خود کوتاه آمد و این کشورها به اوکراین تضمین امنیت دادند، اما اکنون مشاهده می کنید که در بحران اوکراین هیچ کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز اوکراین یک عبرت مصور برای غربگرایان است

امروز اوکراین یک عبرت مصور برای غربگرایان است