مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-28سياسي

شناسایی 4 منطقه آسیب پذیر شهرستان آبیک در حوزه طلاق و اعتیاد


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از شناسایی چهار منطقه آسیب پذیر در این شهرستان و قرار گرفتن در لیست 29 منطقه آسیب پذیر استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک صبح امروز در جلسه مجمع بسیج شهرستان آبیک با محوریت طرح کارگاه های موضوعی و تخصصی اظهار کرد: طی بررسی های صورت گرفته از شرکت ها و واحدهای صنعتی در شهرستان آبیک، این نتیجه به دست آمده که این شرکت ها با مشکل تامین کارگر ماهر مواجه هستند و از اتباع بیگانه استفاده می کنند که آموزش، حلقه مفقوده افراد فاقد مهارت محسوب می شود؛ باید ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش،  فنی و حرفه ای و سپاه شهرستان دست به دست هم دهند و تدبیر مناسبی برای آموزش افراد جویای کار فاقد مهارت بیندیشند.

وی ارتباط دانشگاه با صنعت رها را در شهرستان ابیک رها شده دانست و افزود: شاید امضای صوری صورت گیرد و برای دفاع از پایان نامه دانشجویان در صنایع ارتباطهایی وجود داشته باشد اما هیچ مهارتی توسط دانشجویان کسب نمی شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: ساماندهی منسجمی برای معرفی افراد و رفع دغدغه های صاحبان صنایع و شرکت ها برای تامین نیروی کار در شهرستان آبیک وجود ندارد که نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4 منطقه آسیب پذیر شهرستان آبیک در حوزه طلاق و اعتیاد

شناسایی 4 منطقه آسیب پذیر شهرستان آبیک در حوزه طلاق و اعتیاد