موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-28اقتصادي

جولان دلالان خوراک مرغ در بازارهای سیاه و فروش به 4 برابر قیمت به مرغداران


وزارت جهاد کشاورزی خوراک دام دولتی را با 40 روز تاخیر می دهد و مجبوریم از بازار آزاد به چندین برابر از دلالان به 4 برابر قیمت بخریم .

- سعیده مشایخی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: وزارت جهاد کشاورزی خوراک دام را به موقع نمی دهد و زمانی که مرغ 45 روزه است دست ما می رسد و طی این مدت از بازار آزاد به قیمت های چندین برابر خریداری می کنیم.

این مرغدار اصفهانی ادامه داد: ذرت را کیلویی 8800 تومان و سویا را 12 هزار تومان از بازار آزاد خریده است که نرخ حدود 4 برابر نرخ دولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده همه نهاده وارداتی باید از طریق سامانه بازارگاه و به نرخ دولتی توزیع شود و دو سه سالی است که این کار را انجام می دهند اما تولید کنندگان می گویند این سامانه قطره چکانی می دهد در عوض بازار آزاد تا دلت بخواهد با قیمت های چند برابر وجود دارد.

این نهاده ها با ارز 4200 تومانی وارد کشور می شوند.

وی در پاسخ به اینکه فروش خوراک دام در بازار آزاد ممنوع است و باید به گفته وزارت جهاد کشاورزی همه اینها از طریق سامانه بازارگاه توزیع شود، گفت: اتفاقا دسترسی به خوراک دام آزاد خیلی راحت تر از نوع دولتی است و دلالانی که در این کار هستند آزادانه در فضای مجازی تبلیغ می کنند و خودشان پیام می فرستند و به راحتی هم در انبارها تخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان دلالان خوراک مرغ در بازارهای سیاه و فروش به 4 برابر قیمت به مرغداران

جولان دلالان خوراک مرغ در بازارهای سیاه و فروش به 4 برابر قیمت به مرغداران