مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-28فرهنگي

اجرای «خانه عروسک» از 10 اسفند ماه


نمایش «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه بهاره آقاگل زاده و به کارگردانی یوسف محمدی، در آخرین دوره از اجراهای اسفند ماه 1400 در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه می رود.

- نمایش خانه عروسک نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه بهاره آقاگل زاده و به کارگردانی یوسف محمدی، در آخرین دوره از اجراهای اسفند ماه 1400 در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه می رود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه اثر، نمایش خانه عروسک نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه بهاره آقاگل زاده و به کارگردانی یوسف محمدی، از 10 اسفند ماه 1400، ساعت 19:30 در سالن شماره یک (ارائه) تماشاخانه آژمان به روی صحنه می رود.

خانه عروسک چهارمین تجربه کارگردانی یوسف محمدی به شمار می رود که پیش از این، نمایش هایی همچون پدر و این سو، آن سو را به روی صحنه برده است.

در جدیدترین اثر گروه هنری رُخداد، بهناز سعیدی، احمد احمدی، فائزه قربان نژاد، امیرحسین سیّداسماعیل و رضا ملک زاده به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان چنین آمده است: تو هرگز منو دوست نداشتی، فقط از این که به من ابراز عشق کنی لذّت می بردی، همین.

بنا بر این گزارش، هنریک ایبسن در زمره بزرگ ترین استادان هنر تئاتر در جهان قرار می گیرد و تا به حال، آثار متعددی از این درام نویس نامدار در سطح دنیا به روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «خانه عروسک» از 10 اسفند ماه

اجرای «خانه عروسک» از 10 اسفند ماه