مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-28ورزشي

اجرای 43 عنوان برنامه فرهنگی و هنری ویژه نوروز 1401 در یزد


مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد با بیان این که جشن بزرگ تحویل سال در این شهر میراث جهانی برگزار می شود، گفت: بعد از هماهنگی انجام شده 43 عنوان برنامه فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد با بیان این که امسال به صورت ویژه تبلیغات مشترک شهرها به صورت سه جانبه بین استان های یزد، فارس و اصفهان انجام می شود، اظهار کرد: این مهم در قالب تفاهم نامه مثلث گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص برنامه های نوروزی امسال نیز افزود: 43برنامه کلان و خرد ویژه نوروز 1401 در شهر میراث جهانی یزد برنامه ریزی شده که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد برگزاری جشن نیمه شعبان در محل پیاده راه حضرت ولی عصر(عج)، اجرای نمایش و تئاتر خیابانی، جشن بزرگ تحویل سال در محل میدان امیرچخماق، تور مجازی 360 درجه اماکن گردشگری، اجرای طرح اهدا کتاب، استندآپ کمدی محیطی از جمله برنامه های تدوین شده ویژه نوروز امسال است.

صداقت توجه به مناطق محروم را ضرروی دانست و بیان کرد: برای مناطق کم برخوردار و محروم طرح های ویژه نوروزی تدوین شده که در ایام عید با حضور هنرمندان بومی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 43 عنوان برنامه فرهنگی و هنری ویژه نوروز 1401 در یزد

اجرای 43 عنوان برنامه فرهنگی و هنری ویژه نوروز 1401 در یزد