مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-28فرهنگي

انیمیشن مرحمت آماده پخش است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: انیمیشن شهید مرحمت بالازاده با نام مرحمت آماده پخش است.

- ملااحمدی در نشست با مسئولان بنیاد شهید در قالب عقد قرارداد برای تولید فیلم و آثار تلویزیونی در اردبیل اظهار کرد: با اتمام پروژه بزرگ انیمیشن شهید مرحمت بالازاده امیدواریم این اثر فاخر و ارزشمند از شبکه های سراسری و استانی پخش شود.

وی شهید نوجوان مرحمت بالازاده را از شهدای شاخص و کم سن و سال توصیف کرد و گفت: باید ابعاد مختلفی از زندگی این نوجوان دلاور پخش شده تا نسل جوان و نوجوان ما بیشتر با این اسطوره شهادت و ایثار آشنایی پیدا کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: با همکاری بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار است تولید آثار فاخر تلویزیونی و کارهای تحقیقی و پژوهشی با حضور نیروی انسانی توانمند در این بخش انجام شده و تولید آثار را به سرعت شاهد باشیم.

ملااحمدی در مورد سریال 15 قسمتی با موضوع دفاع مقدس در اردبیل افزود: 2 تله فیلم بزرگراه و تا قهرمانی با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید و پخش می شود تا علاقه مندان از این آثار ارزشمند بهره ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پای کار آمده تا کمک کار ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد که در بخش تحقیق و پژوهش قطعا از ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن مرحمت آماده پخش است

انیمیشن مرحمت آماده پخش است