مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-28سياسي

واکنش توییتری معاون استاندار گلستان به سفر رییس جمهور


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با نشر جمله در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تایید سفر روزهای آینده رییس جمهور به استان گلستان نسبت به انجام این سفر واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با نشر جمله در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تایید سفر روزهای آینده رییس جمهور به استان گلستان نسبت به انجام این سفر واکنش نشان داد.

سیدمحمد دهنوی نوشت: انشاالله روز پنجشنبه گلستان محروم میزبان خوبی برای شانزدهمین سفر سید محرومان باشد.

استفاده از صفت محروم برای گلستان حاوی پیام های متعددی است و امید می رود محرومیت در زیر پوسته سرسبز استان گلستان و پروژه های بسیار بر زمین مانده در این استان سامان یافته و شاهد اتفاقات خوب پس از اجرای این سفر در استان گلستان باشیم.

تعیین تکلیف پروژه گردشگری جزیره آشوراده، احیای خلیج مظلوم گرگان، تعیین تکلیف راه آهن شمال به جنوب به عنوان محور توسعه و جهش اقتصادی استان گلستان، ساماندهی وضعیت نابسامان پروژه پتروشیمی گلستان با هزاران نفر سهامداری مردم استان، توسعه اقتصاد در سواحل گلستان با اجرای بندر و توجه به مزیت های اقتصادی، تسریع در اختصاص بودجه برای توسعه منطقه آزاد اینچه برون جزء مهمترین موضوعاتی است که می توان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش توییتری معاون استاندار گلستان به سفر رییس جمهور

واکنش توییتری معاون استاندار گلستان به سفر رییس جمهور