مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:172022-02-28اجتماعي

تفریحات مشهد غیر از زیارت به توصیه کجارو


بسیاری از گردشگران، مشهد را با حرم امام رضا (ع) می شناسند؛ گرچه جاذبه های گردشگری متعددی در این شهر وجود دارد که انتخاب خوبی برای تفریح و سرگرمی هستند.

- مشهد مهم ترین و معروف ترین شهر زیارتی ایران است که به لطف وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، هر ساله میزان خیل عظیم زائران و گردشگران است.

با این حال، جاذبه های این شهر زیبا فقط به حرم رضوی خلاصه نمی شود و در تور مشهد می توانید از انواع و اقسام تفریحات لذت ببرید و اوقات خوشی را برای خود بسازید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به تعدادی از تفریحات مشهد اشاره کنیم که در کنار زیارت می توانید به سراغ آن ها بروید.

شهربازی های مشهد شهربازی سرزمین عجایب شهربازی سرزمین عجایب یکی از بهترین نقاط مشهد برای سرگرمی است و از آنجا که در طبقات آخر مجتمع تجاری بزرگ الماس شرق قرار دارد، در کنار تفریح می توانید خرید خوبی نیز داشته باشید.

این شهربازی در سال 1386 آغاز به کار کرد و با ارائه انواع بازی ها نظیر کنسول های بازی رایانه ای، دستگاه های شبیه ساز، شن بازی، بولینگ، بیلیارد و غیره، توانست طرفداران زیادی بین اهالی مشهد و گردشگران پیدا کند.

در کنار اتاق گریم و کارگاه خلاقیت کودکان که محلی عالی برای فرزندان دلبندتان است، امکان استفاده از بوفه، سینما 6 بعدی و اتاق عکاسی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریحات مشهد غیر از زیارت به توصیه کجارو

تفریحات مشهد غیر از زیارت به توصیه کجارو