مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-28سياسي

«باریستا»ها، جادوگران کافه ها


این نام که همیشه در کنار قهوه معنا می یابد، کسی است که به شکلی حرفه ای، انواع نوشیدنی ها را بر اساس اسپرسو با طعم های مختلف تهیه می کند و در این زمینه بسیار مهارت دارد.

- اگر شما هم مثل من روزتان بدون قهوه شروع نمی شود یا هر از گاهی سری به کافه های سطح شهر می زنید و از میان انبوه اسم های مختلف، نوع قهوه مورد علاقه تان را انتخاب می کنید؛ پس لابد با شغل باریستا آشنا هستید.

روزنامه خراسان در ادامه نوشت: این نام که همیشه در کنار قهوه معنا می یابد، کسی است که به شکلی حرفه ای، انواع نوشیدنی ها را بر اساس اسپرسو با طعم های مختلف تهیه می کند و در این زمینه بسیار مهارت دارد.

باریستا جادوگر کافه هاست که با گرفتن و ارائه طعم هایی شگفت انگیز از قهوه های مختلف، مهمانان یک کافه را شگفت زده می کند اما این فقط گوشه ای از وظایف این شغل است.

در مینی پرونده امروز زندگی سلام به مناسبت اول مارس(سه شنبه) روز جهانی باریستا سراغ علی یوسفی از باریستاهای معروف کشورمان رفتیم تا بیشتر با این شغل، پیش نیازهای ورود به آن و .

آشنا شویم.

باریستا شدن به شرط علاقه، آموزش، کسب تجربه و مخاطب شناسی علی یوسفی، 35 ساله و حدود 12 سال است که در زمینه آموزش باریستایی فعال است؛ او می گوید: صنف قهوه و کافی شاپ خیلی وقت است که در ایران فعال است؛ در قدیم شکل آیتم های سرو و نحوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باریستا»ها، جادوگران کافه ها

«باریستا»ها، جادوگران کافه ها