مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-28پزشكي

پوشش ناهمگن واکسیناسیون در خوزستان / به موج های بعدی کرونا توجه شود


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در خوزستان همگن نیست، گفت: پوشش واکسیناسیون در برخی شهرستان ها 95 درصد و در برخی شهرستان ها حدود 60 درصد است که باید افزایش یابد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در خوزستان همگن نیست، گفت: پوشش واکسیناسیون در برخی شهرستان ها 95 درصد و در برخی شهرستان ها حدود 60 درصد است که باید افزایش یابد.

دکتر سید محمد علوی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی کرونا که امروز (9 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دو سه هفته ای است که در خوزستان مثل سایر نقاط کشور و نیمکره غربی دنیا با شیب منفی کرونا مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: موج اخیر کرونا با شیب نسبتا ملایمی از اروپا در حال کم شدن است و در خاورمیانه نیز شرایط به این شکل شده و حتی این شیب کاهشی به کشورهای شرقی مثل ویتنام و اندونزی نیز رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بر اساس آنچه آمارها نشان می دهد، در ایران آمار ابتلا به کرونا 40 درصد منفی است و با شیبی منفی پیش می رویم.

آمارها نشان می دهد موج کرونا در حال خروج از ایران است و در خوزستان نیز یکی دو هفته زودتر این موج خارج خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ناهمگن واکسیناسیون در خوزستان / به موج های بعدی کرونا توجه شود

پوشش ناهمگن واکسیناسیون در خوزستان / به موج های بعدی کرونا توجه شود