مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-28فناوري

جوایز ویژه جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل


ایرانسل با برگزاری یک جشنواره، جایزه ویژه 20 گوشی هوشمند سامسونگ S21 را برای کاربران کیف پول دیجیتال خود در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، می توانند با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن، در این جشنواره شرکت کنند.

کاربران کیف پول دیجیتال ایرانسل، تا پایان سال 1400 فرصت دارند که با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن، امتیاز خود را در این جشنواره افزایش دهند و شانس بیشتری برای شرکت در قرعه کشی 20 دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 داشته باشند.

بر این اساس، هر 5000 تومان شارژ کیف پول دیجیتال، یک امتیاز و هر 5000 تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال نیز، یک امتیاز برای هر یک از مشترکان ایرانسل به دنبال خواهد داشت.

مشترکان ایرانسل می توانند برای افزایش اعتبار کیف پول دیجیتال خود، به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و یا کد دستوری #1*6* را شماره گیری کنند.

همکاری با کیف پول دیجیتال ایرانسل کسب و کارهای مختلف آنلاین می توانند با اضافه کردن محصولات و خدمات متنوع و ارزشمندشان به کیف پول دیجیتال ایرانسل، فرصت مناسبی برای عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز ویژه جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل

جوایز ویژه جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل