مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-28فرهنگي

نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت برگزار می شود


نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت در 16 بخش و رشته فرهنگی و هنری با موضوع مهدویت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در نشست خبری نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت با اشاره به اینکه این عهدواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران برگزارمی شود، گفت: وقتی صحبت از برگزاری نخستین عهدواره چله مهدویت شد بنا به اهمیت موضوع، وظیفه روابط عمومی رسانه ملی دیدیم که برای برگزاری هر چه بهتر این عهدواره به عزیزانمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران کمک کنیم.

وی ادامه داد: جمع آوری آثار عهدواره چله مهدویت از دهه فجر آغاز شده و تا نیمه ماه رمضان 1401 که همزمان با میلاد حضرت امام مجتبی (ع) است، ادامه دارد و اختتامیه نیز در اردیبهشت 1401 در تهران و سپس در سطح ملی برپا می شود.

قرایی افزود: به سهم خودمان در ادای دین به عهدواره فرهنگی و هنری یاد شده، احساس تکلیف و وظیفه و همکاری مشترک خود را با عهدواره چله مهدویت شروع می کنیم و در همه مراحل مختلف عهدواره، همچنان با قدرت به پیش می رود.

محمد خراسانی زاده دبیر عهدواره چله مهدویت هم در این نشست گفت: از رسانه ملی تقاضا می کنیم به عهدواره - این رویداد مهم فرهنگی و هنری- نگاهی ویژه کند، زیرا عهدواره مهدویت شاکله سیاست فرهنگی کشور است که می بایست درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت برگزار می شود

نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت برگزار می شود