مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-28سياسي

شوخی و جدی درباره فرهنگ کارمندی در شماره جدید «سه نقطه»


شماره سی ام ماهنامه سه نقطه با پرونده های طنز حول محور فرهنگ کارمندی یا «مکتب کارمندیسم» منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

- ، شماره سی ام ماهنامه سه نقطه (مکتوب طنز [+ جد] فارسی) به تازگی منتشر شده و روی پیشخان آمده است.

این شماره به قاعده هرم بوروکراسی یعنی کارمندان جز و کل نظام های بزرگ و کوچک مدیریتی اختصاص دارد و مطالب نویسندگان در پرونده ای تحت عنوان مکتب کارمندیسم گردآوری شده اند.

چراغ سه نقطه 30 را علی آینه ور با مطلبی تحت عنوان متساوی الساقین روشن می کند که در آن شطحی مذمت بار بر نظام های معیوب و تأثیر آن ها در روابط انسانی زده است.

پس از او امرالله احمدجو قسمت دوم قصه های دهکده را با نام این از مطلاری های بلانسبت و آن هم از کولیوایی های بلانسبت تر برایمان تعریف می کند.

و در پایان فصل کرسی آزادنویسی، رضا دباغی در مطلبی با عنوان اکانت فیک سرخ در عصر صیانت از پوست ماجرای صیانت شدن سرخ پوست ها را بریمان شرح می دهد.

پرونده ویژه شماره 30 با یادداشتی از مریم حسن نژاد تحت عنوان افسوس که بی فایده فرسوده شدیم شروع می شود که نویسنده در آن تاریخچه طنزآمیزی از کار و کارمندی ارائه می دهد.

آنتن در گروه و دونات زیر نشیمن گاه نام مطلب مریم نظام دوست است که در آن تمام عللی که یک کارمند را از دیگران متمایز می کند شرح و بسط داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی و جدی درباره فرهنگ کارمندی در شماره جدید «سه نقطه»

شوخی و جدی درباره فرهنگ کارمندی در شماره جدید «سه نقطه»