مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-28پزشكي

برخورداری رایگان مددجویان دارای بیماری خاص از خدمات بیمه


رییس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد استان قزوین گفت: حدود 1000 مددجو دارای بیماری صعب العلاج یا بیماری خاص در قزوین داریم که به طور رایگان از خدمات بیمه ای برخوردار می شوند.

- حمیدرضا یارقلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت بیمه سلامت مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در خصوص بیمه به دو گروه تقسیم می شدند، گروه اول مددجویان روستایی هستند که از دفترچه روستایی برخوردار هستند و گروه دیگر مددجویان شهری زیر مجموعه ما هستند.

رییس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد استان قزوین اذعان کرد: پیش از این کمیته امداد با مراکز درمانی قرارداد داشت و ما جز, یکی از چهار سازمان بیمه کشور بودیم اما از سال 96 بیمه ما به بیمه سلامت واگذار شد.

وی افزود: پیش از واگذاری بیمه کمیته امداد به بیمه سلامت نگاه ما به مددجویان نگاه حمایتی بود و بیشتر تلاش می شد تا تمام خدمات، تسهیلات و ایاب ذهاب به مددجویان ارائه شود و این امر برای برخی مددجویان بهتر بود اما برخی از مددجویان از داشتن بیمه کمیته امداد به جهت حفظ کرامت انسانی ناراحت بودند.

این مسئول ابراز کرد: با واگذاری بیمه به بیمه سلامت اگرچه از میزان حمایت مددجویان کاسته شد و فرآیند بیمه کاملاً سیستمی شده اما خدمات بیمه به طور کامل در اختیار مددجویان قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری رایگان مددجویان دارای بیماری خاص از خدمات بیمه

برخورداری رایگان مددجویان دارای بیماری خاص از خدمات بیمه