مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-28حوادث

فرار ناکام قاچاقچی 40میلیاردی از تریلی در حال حرکت در قم


فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به توقیف یک دستگاه تریلی حامل محموله 40 میلیارد ریالی پارچه قاچاق، گفت: راننده حین انتقال خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان از تریلی در حال حرکت متواری که با تلاش مأموران دستگیر و خودرو نیز پس از برخورد با تپه خاکی متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی دریافت خبری از فرماندهی مرزبانی استان بوشهر، مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه تریلی حامل پارچه قاچاق تحت پوشش نهاده دامی از مبدا استان بوشهر با عبور از محور مواصلاتی استان قم قصد انتقال محموله به مقصد تهران داشته که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضایی استان به محور مواصلاتی قم-کاشان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری تریلی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از بررسی اولیه، خودرو به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل که در این حین راننده از خودرو در حال حرکت متواری و بلافاصله با تلاش مأموران دستگیر و تریلی نیز پس از برخورد با تپه خاکی متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار ناکام قاچاقچی 40میلیاردی از تریلی در حال حرکت در قم

فرار ناکام قاچاقچی 40میلیاردی از تریلی در حال حرکت در قم