مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-28بين الملل

اتحادیه عرب خواهان حل دیپلماتیک مسأله اوکراین شد


معاون دبیرکل اتحادیه عرب در نشست فوری این نهاد برای بررسی مسأله اوکراین، همه طرف ها را به حل دیپلماتیک این بحران فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب امروز (دوشنبه) گفت، این نهاد با نگرانی بسیار تحولات اوکراین و تبعات خطرناک انسانی و نظامی آن را دنبال می کند.

بر اساس گزارش الدستور ، وی در نشست غیرمعمول و فوری اتحادیه عرب اعلام کرد: ما مواضع همه طرف ها را درک می کنیم و همه آنها طرف های دوست هستند.

ما اعتقاد داریم که باید اقدامات را به منظور رسیدن به ترتیباتی مورد رضایت همه بدون رجوع به گزینه نظامی بیشتر کنیم زیرا متاسفانه هزینه های بالا و غم انگیزی دارند.

وی ادامه داد: اما اکنون با این شرایط حساس روبرو هستیم و به اعتقاد ما، همه کشورهاو سازمان های حامی صلح باید سریعا برای توقف تنش ها و نه بیشتر شدن آنها، بازگرداندن باب گفت وگو و سعی برای حل بحران از طریق دیپلماتیک به منظور جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع تلاش کنند.

زکی سپس خواستار کار بین المللی جدی برای پایان دادن به بحران فعلی از طریق دیپلماتیک شد و آن را بهترین گزینه برای بازگرداندن ثبات و تحقق امنیت برای همه طرف ها در سایه احترام به قانون بین الملل و منشور سازمان ملل متحد دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب خواهان حل دیپلماتیک مسأله اوکراین شد

اتحادیه عرب خواهان حل دیپلماتیک مسأله اوکراین شد