مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-28حوادث

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در تاکستان/ متهمان دستگیر و روانه زندان شدند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی این شهر و صدور قرار بازداشت موقت برای متهمان موصوف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در تشریح این خبر گفت: طی روزهای اخیر شاهد برخی تحرکات و اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی توسط گروهی از ارازل و اوباش در تاکستان بودیم، که با قمه کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده و نظم عمومی شهر را با ایذاء مردم مختل کردند.

  وی افزود: بر اساس گزارشات واصله در خصوص این اقدامات، دستورات قضایی لازم سریعاً برای شناسایی و دستگیری این افراد از سوی دادستانی صادر گردید، که در کمترین زمان این ارازل و اوباش شناسایی و نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

دادستان شهرستان تاکستان ادامه داد: حسب مورد برای این افراد به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده از سلاح سرد، قدرت نمایی با چاقو، تهدید؛ پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای شهرستان تاکستان تشکیل و با توجه به اقدامات هنجارشکنانه و مخل نظم و امنیت عمومی توسط این متهمان، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در تاکستان/ متهمان دستگیر و روانه زندان شدند

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در تاکستان/ متهمان دستگیر و روانه زندان شدند