مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-28سياسي

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری: تقویت گردشگری زیارت اولویت وزارت میراث فرهنگی خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز در همایش هیأت امنای بقاع متبرکه که در امامزاده صالح فرحزاد برگزار شد، - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری: تقویت گردشگری زیارت اولویت وزارت میراث فرهنگی خواهد بود ضرغامی گفت: بقاع متبرکه در عرصه صنایع دستی می توانند تأثیرگذار باشند چرا که صنایع دستی ایران یک گنجینه ارزشمند برای کشور محسوب می شود که بسیاری از این صنایع بیانگر هویت دینی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز در همایش هیأت امنای بقاع متبرکه که در امامزاده صالح فرحزاد برگزار شد، اظهار داشت: حوزه گردشگری و میراث فرهنگی احساس یگانگی با حوزه اماکن مقدس و بقاع متبرکه دارد با این تفاوت که بقاع متبرکه از مکان های بسیار مقدس محسوب می شود.

وی به تأثیرگذاری موقعیت های مکانی اشاره و عنوان کرد: بقاع متبرکه و امامزادگان مقدس این شرافت را دارند که روی مردم تأثیر بگذارند بنابراین باید از این مکان ها مراقبت و حفاظت شوند.

مدیران بقاع متبرکه یک موقعیت خاص و ویژه در اختیار دارند.

ضرغامی بیان کرد: اگر تیمی از توریست های خارجی به ایران بیایند و از آن ها درخواست شود یک برنامه گردشگری اعلام کنند نخستین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری: تقویت گردشگری زیارت اولویت وزارت میراث فرهنگی خواهد بود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری: تقویت گردشگری زیارت اولویت وزارت میراث فرهنگی خواهد بود