مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-28سياسي

مشهد چگونه به استقبال بهار می رود؟


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: مشهد با المان های هنری و تعاملی همراه با نقاشی های دیواری به استقبال بهار می رود.

- حسین باغگلی در جلسه شورای معاونان شهرداری مشهد که دوشنبه، 9 اسفند ماه، در شهرداری مرکز برگزار شد، در خصوص برنامه های شهرداری در استقبال از بهار 1401 اظهار کرد: در راستای اجرای پاویون های هنری در بهار 1401 در مجموع 200 اثر به جشنواره هنرهای شهری ارسال و پس از داوری آثار انتخاب شده اجرایی شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس پاویون های ضامن آهو در ضلع قبله حرم مطهر، گوهرشاد در میدان شهدا، نقاره خانه در بوستان پرواز، سقاخانه در ورودی باغ ملی، فرستادگان رضا(ع) در مزار شهدای گمنام بوستان ملت، عکس زیارتی در ورودی بوستان بهار، ادب و حماسه در بوستان سیمرغ، مشاعره در لچکی میدان جانباز، گوهرسنگ ها یا فیروزه سرا در میدان 17 شهریور، گذر سیاوش از آتش در جلوخان آرامگاه فردوسی، نوروز در ورودی رود پارک، هم نوا در میدان جانباز و.

اجرا خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: المان های تعاملی بخش دیگری است که در بهار 1401 شاهد آن خواهیم بود.

در این بخش المان های تعاملی بهار محرومان با موضوع امام زمان(عج) در چهارراه احمدآباد، صبر و ایثار با الهام از شخصیت شهید بابانظر ورودی بوستان نیلوفر آبی، مدافعان حرم در ضل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد چگونه به استقبال بهار می رود؟

مشهد چگونه به استقبال بهار می رود؟