مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-28اجتماعي

10 هزار متر مربع از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد


یاسوج_ سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با همکاری خوب دستگاه قضایی، 10 هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسلام جاودان خرد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: خبری مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی ملی واقع در محدوده پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا دریافت شد که مأموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.

وی ابراز داشت: بررسی های میدانی و کارشناسی نشان می داد که حدود 10 هزار متر مربع از اراضی منابع ملی توسط افراد سود جو تصرف و بادام کاری شده است.

جاودان خرد با بیان اینکه مأموران پس از هماهنگی قضایی، نسبت به رفع تصرف از اراضی مذکور اقدام کردند، گفت: با شناسایی مناطق حساس و اولویت بندی، یگان حفاظت در شهرستان ها اقدام به گشت زنی مرتب و مراقبت های منظم و دوره ای را در مناطق مختلف انجام می دهند.

وی افزود: محیط زیست در برخورد با سود جویان مطابق قانون عمل خواهند کرد.

سرپرست محیط زیست استان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و آموزش از عوامل مهم در پاسداشت انفال و عرصه های منابع ملی به شمار می روند، گفت: معتقدیم تنها راه حفاظت و صیانت از امانت نسل های آتی، فرهنگ سازی بوده و استفاده از قوه قهریه آخرین راه در برخورد با متخلفین محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار متر مربع از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد

10 هزار متر مربع از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد