مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-28سياسي

هنر انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص است


تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص و تبدیل تهدید دشمنان به فرصت برای رشد و شکوفایی هنر انقلاب اسلامی است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در دیدار با معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش استان به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف تمدن سازی اسلامی تشکیل شده است، اظهار کرد: ساخت تمدن اسلامی نیازمند وجود انسان های مؤمن، مخلص، متعهد و دلسوز و میدانی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مهمترین و بزرگ ترین رسالت پیامبر گرامی اسلامی تربیت انسان ها بود، افزود: انقلاب اسلامی با تبعیت از سیره پیامبر (ص)، در پی جذب قلوب انسان ها و تربیت الهی آنها است.

امام جمعه رشت ادامه داد: تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص و تبدیل تهدید دشمنان به فرصت رشد و شکوفایی، هنر انقلاب اسلامی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه منابع انسانی و اسلامی قوی را بسترساز تمدن اسلامی دانست و تصریح کرد: همراهی مردم در طول سال های انقلاب با رهبران آن نشانه یکی بودن مبنای فکری آنها است.

وی با اشاره به کمبود منابع انسانی در حوزه آموزش و پرورش، بیان کرد: رسیدگی به فرهنگیان اگر چه خوب است اما راضی کننده نیست و برای داشتن نیروی انسانی سالم در جامعه باید به قشر فرهنگیان بیش از پیش رسیدگی و توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص است

هنر انقلاب اسلامی تربیت نیروی انسانی مومن و متخصص است