مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-28ورزشي

داستان پیراهن آمریکایی که امیرقطر به رییسی داد


چند روز پیش بود که ابراهیم رییسی برای شرکت در ششمین اجلاس سران اوپک گازی و دیدار با سران کشور قطر، راهی دوحه شد و مورد استقبال شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، قرار گرفت.

فارغ از مباحث و موضوعاتی که حول محور های دیپلماتیک و سیاسی در این دیدار مطرح شده، شیخ تمیم، هدیه ای به رسم یادبود به ابراهیم رییسی اهدا کرد و آن هم پیراهن شماره 22 تیم ملی قطر با نام سید ابراهیم رییسی به شکل نمادین بود.

اینکه چرا این پیراهن با شماره 22 به رییس جمهور ایران تقدیم شده هم دلیل مشخصی دارد و آن هم میزبانی قطری ها در سال 2022 از رقابت های جام جهانی است.

شاید همین جا، بزرگ ترین طعنه به مسئولان ایرانی زده شده است؛ در حالی که کشور بزرگی مانند ایران از گرفتن میزبانی رقابت های آسیایی یا حتی میزبانی متمرکز بازی های مهم در ایام کرونا، ناتوان مانده، قطر، کشوری که در زمان پیشرفت ایران، انگشت به دهان مانده بود، قرار است برگزار کننده یکی از مهم ترین اتفاقات ورزشی دنیا یعنی جام جهانی باشد.

آخرین باری که ایران توانسته میزبان یک تورنمنت مهم باشد مربوط به بازی های آسیایی 1974 است.

بعد از آن، دیگر اتفاقی در این زمینه رخ نداده و همواره تیم های ایرانی برای برگزاری رقابت های مهم باید به دیگر کشور ها از جمله همین کشور های حاشیه خلیج فارس سفر می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان پیراهن آمریکایی که امیرقطر به رییسی داد

داستان پیراهن آمریکایی که امیرقطر به رییسی داد