مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-28اقتصادي

تکمیل 2 طرح فناورانه کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 10 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح اقتصادی نیاز است و در صورت تامین این میزان اعتبار این طرح در 6 ماه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 10 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح اقتصادی نیاز است و در صورت تامین این میزان اعتبار این طرح در 6 ماه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سید داوود موسویان در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه تولید آفت کش های گیاهی و آنتی بیوتیک های دامی گیاه پایه با بیان اینکه 80 میلیارد ریال تاکنون برای ساخت کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی، گیاه پایه و آفت کُش های گیاهی در شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران هزینه شده است، افزود: این طرح در زمینی به مساحت 5370 متر مربع و زیربنای یک هزارو 200 متر مربع در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این کارخانه فناورانه سال 98 در شهرستان گچساران آغاز شده است، اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح 75 درصد است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبار اولیه این طرح اقتصادی را 14میلیارد تومان است، گفت: هم اکنون ساختمان سازی و سوله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 2 طرح فناورانه کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار

تکمیل 2 طرح فناورانه کهگیلویه و بویراحمد نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار