مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-28سياسي

همکاری شهرداری اهواز با پیمانکاران خارج از خوزستان از ابتدای سال آینده


تا پایان سال بخش اعظمی از زمان قرادادها به پایان می رسد و مراحل قانونی مناقصه جدید انجام می شود و در ابتدای سال آینده با پیمانکاران جدید چه خوزستانی و چه خارج از خوزستان خواهیم بود.

- ایسنا/خوزستان شهردار اهواز گفت: تا پایان سال بخش اعظمی از زمان قرادادها به پایان می رسد و مراحل قانونی مناقصه جدید انجام می شود و در ابتدای سال آینده با پیمانکاران جدید چه خوزستانی و چه خارج از خوزستان خواهیم بود.

رضا امینی در حاشیه آیین خانه تکانی شهری (پاکسازی و نظافت عمومی شهر) که امروز (9 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: سال ها است که اهواز از وضعیت نظافت و خدمات شهری رنج می برد؛ یکی از سیاست های اعضای شورای شهر و مدیریت شهری، بهبود وضعیت شهر برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است بنابراین در این راستا دهه خانه تکانی شهری به عنوان آغازگر فصل نوینی برای زیبایی های شهر، حذف زوائد بصری، رفع مشکلات پسماند و مسائل زیست محیطی اهواز شروع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم با همراهی مردم و همه دستگاه های اجرایی در این طرح، نوروز متفاوتی برای مهمانان فراهم کنیم.

امینی گفت: موفقیت شهرداری، موفقیت همه بخش های حاکمیت است بنابراین امیدواریم با بسیج همه امکانات و تجهیزات شاهد تغییر چهره شهر و رسیدن اهواز به شأن و منزلت خود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری اهواز با پیمانکاران خارج از خوزستان از ابتدای سال آینده

همکاری شهرداری اهواز با پیمانکاران خارج از خوزستان از ابتدای سال آینده