مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-28سياسي

رسانه ها می تواند به تبیین جهاد تبیین بپردازند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اقشار تریبون داری که می تواند به تبیین جهاد تبیین بپردازند، اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند.

- حجت الاسلام سید رضا افتخاری در نشست با اصحاب رسانه ها با تبریک عید مبعث افزود: مبعث فرصتی برای رسیدن به خداوند و برانگیخته شدن است.

وی با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین افزود: یکی از اقشار تریبون داری که می تواند به تبیین جهاد تبیین بپردازد اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند و نباید در این زمینه کوتاهی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نکته دیگری که باید مورد توجه باشد اینکه اصحاب رسانه و صاحبان تریبون باید چه چیزی را تبیین کنند؟.

حجت الاسلام افتخاری تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی تلاش کرد با مدل ها و سبک های مختلف از کودتا و تحریم و توطئه گرفته تا سایر مسائل، انقلاب اسلامی را زمین بزند برخی ها هم در داخل همکاری کردند اما خوشبختانه موفق نشدند آسیبی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حوزه نظریه پردازی سیاسی و اجتماعی جدیدی در جهان مطرح کرد، ادامه داد: نقشه تازه دشمن ناامید کردن مردم است و با استفاده از دو ابراز فشار اقتصادی در تنگنا قرار دادن مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها می تواند به تبیین جهاد تبیین بپردازند

رسانه ها می تواند به تبیین جهاد تبیین بپردازند