مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-28حوادث

5 نفر از عاملان انتشار تصاویر منافی عفت در رشت دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی عاملان انتشار تصاویر منافی عفت در فضای مجازی، گفت: پنج نفر در این رابطه در یکی از روستاهای شهرستان رشت دستگیر شدند.

- ، سرهنگ حسین حسن پور ظهر دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به انتشار تصاویر غیراخلاقی و منافی عفت در فضای مجازی، اظهار کرد: دستگیری عاملان انتشار این تصاویر در دستور کار مأموران پلیس گیلان قرار گرفت.

وی با اشاره به کار کارشناسان پلیس برای شناسایی این افراد، گفت: پس از اقدامات فنی و تخصصی پنج متهم در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی آنها در یکی از روستاهای شهرستان رشت دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه متهمان پس از مشاهده مستندات به جرم خود اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: رصد و پایش فضای مجازی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: برابر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه انتشار هرگونه تصویر یا محتوای مجرمانه با موضوع سیاه نمایی، تشویش اذهان عمومی و انتشار تصاویر غیراخلاقی و مبتذل در فضای مجازی جرم تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

سرهنگ حسن پور افزود: فعالیت در فضای مجازی، مانند فضای حقیقی دارای ضوابط، قانون و مقررات مختص خود است و پلیس و دستگاه قضایی اجازه انجام اقدامات خلاف قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نفر از عاملان انتشار تصاویر منافی عفت در رشت دستگیر شدند

5 نفر از عاملان انتشار تصاویر منافی عفت در رشت دستگیر شدند