مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-28اقتصادي

جشن تولد زیر سایه واردات/ وقتی هپکو همچنان قربانی مافیا است!


با روشن شدن چرخ های تولید در هپکو، مافیای واردات با سنگ اندازی های فراوان چوب لای چرخ تولید داخل گذاشته و با واردات ماشین آلات نو و دست دوم دست به انکار هپکو می زدند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ امروز جشن تولد 50 سالگی هپکو بود، جشن تولدی با طعم عظمت و شعار هستیم تا بسازیم .

اولین و بزرگترین سازندهٔ تجهیزات سنگین در خاورمیانه در سال 1351 با هدف تولید ماشین آلات سنگین پا به عرصه گیتی گذاشت و در کمتر از چند سال به غول صنعت آسیا تبدیل شد.

هپکو در دوران اوج و شکوفایی به بخش خصوصی واگذار و به دست نااهلانی سپرده شد که در کوتاه ترین زمان ممکن این صنعت ملی را تا مرز مرگ و نابودی پیش بردند، سال 1386 سقوط ناگهانی هپکو رقم خورد و کارگران این شرکت یک دهه برای نجات این شرکت فریاد زدند.

کارگران هپکو با اعتراضات خود هپکو را از مرگ نجات دادند، غافل از آنکه مافیای واردات قرار است هپکو را تا مرز مرگ پیش ببرند! مهرماه امسال بود که با حل شدن مشکل تهاتر و بدهی های شرکت هپکو، قائم مقام مدیرعامل این شرکت از انعقاد قراردادهای بزرگ در هپکو خبر داد و بارقه های امید بازگشت به تولید و رونق را در دل کارگران این مجموعه روشن کرد.

علیرضا میقانی با اعلام خبر انعقاد قرارداد 1200 میلیارد تومانی ساخت ماشین آلات راهسازی و معدن باردیگر خبر روشن شدن چراغ تولید را در این مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولد زیر سایه واردات/ وقتی هپکو همچنان قربانی مافیا است!

جشن تولد زیر سایه واردات/ وقتی هپکو همچنان قربانی مافیا است!