مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-28سياسي

اقتصاد مقاومتی تلاش جهادی در عرصه جنگ اقتصادی است


مسئول هیات اندیشه ورز بسیج استان قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ایجاد مانع و ریاضت نیست بلکه کار کردن با روحیه جهادی در عرصه جنگ اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، موسی مداح مسئول هیات اندیشه ورز بسیج استان قزوین در جلسه مجمع بسیج شهرستان آبیک که ظهر امروز با محوریت طرح کارگاه های موضوعی و تخصصی در فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی پا به میدان می گذارد و دغدغه اقتصادی را بارها در شعارهای سال مطرح کرده اند به این معناست که باید اقتصاد را بارور کرد و رشد داد؛ اگر توانستیم تولید ثروت داشته باشیم کشور اقتدار پیدا می کند و برای مردم هم قابل لمس خواهد بود.

وی افزود: آنچه مردم لمس می کنند و برای مردم و آینده آنها  امید ایجاد می کند،  اشتغال و آب و نان است  که باید ملاک نظر قرار دهیم و بیشتر تلاش کنیم.

مسئول هیات اندیشه ورز بسیج استان قزوین ادامه داد: دغدغه مقام عظمای ولایت در زمینه اقتصادی چراغ و نقشه راه ما باید باشد و باید گفت که با ساز وکارهای ناقص و معیوب نمی توان کار کرد و آموزش هم به طور کلی ناقص بوده و برای بهینه سازی آن اقدامی انجام نشده است.

مداح با بیان اینکه باید ادبیات رهبری را درست متوجه شد، توضیح داد: اقتصاد مقاومتی به معنای وارد کردن، ایجاد مانع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی تلاش جهادی در عرصه جنگ اقتصادی است

اقتصاد مقاومتی تلاش جهادی در عرصه جنگ اقتصادی است