مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-28ورزشي

نقش آفرینان ه‍یئت انجمن های ورزشی ایلام تجلیل شدند


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تمام هدف خادمان ورزش در استان، معرفی ایلام با استفاده از ورزش است.

- دکتر مظفر علیشایی در آیین تجلیل از قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان،کمیته های برتر،شهرستان های برتر، خیرین، باشگاه های برتر و اعضای هیئت انجمن های ورزشی استان ایلام، اظهار کرد: تجلیل از نسبت های ورزشی سنت نیکی است و موجب ایجاد انگیزه ی مضاعف می شود.

وی با بیان اینکه ورزش رویکردهای متفاوتی دارد و یکی از رویکردهای ام رویکرد سلامت محور در همه ی ابعاد است، گفت: در هر جا که مردم بیشتری به ورزش روی می آورند جرم ، جنایت و بزهکاری به حداقل می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه ورزش در بعد قهرمانی و هویت افرینی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: تمام تلاش ما این بوده که ایلام را با ورزش معرفی کنیم و این مسیر با تلاش جوانان ورزشکار استان ادامه دارد.

دکتر ارسلان چولکی ، رییس انجمنهای ورزشی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: 20 هیئت زیر نظر این انجمن با 80 رشته ورزشی قرار دارد که تمام این رشته ها علاوه بر جنبه ی همگانی که دارند دارای قهرمان جهانی هستند و 4 رشته نیز المپیکی است.

وی از اعزام 10 نفر قهرمان کشوری در این انجمن خبر داد و از حمایت های مدیران عامل شرکت های فولادگستر و کوشاب غرب تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینان ه‍یئت انجمن های ورزشی ایلام تجلیل شدند

نقش آفرینان ه‍یئت انجمن های ورزشی ایلام تجلیل شدند