مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-28سياسي

اجرای طرح «قرار دوازدهم» در گلستان/10 هزار بسته معیشتی توزیع می شود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری و اجرای طرح «قرار دوازدهم» در ایام نیمه شعبان در استان خبر داد و گفت: در این طرح حدود 10 هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند توزیع می شود.

- گرگان- مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری و اجرای طرح قرار دوازدهم در ایام نیمه شعبان در استان خبر داد و گفت: در این طرح حدود 10 هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعدازظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی در خصوص بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اظهار کرد: طرح قرار دوازدهم در ایام نیمه شعبان در گلستان برگزار شده و پیش بینی می شود در این طرح حدود 10 هزار بسته معیشتی با هماهنگی گروه های جهادی، بسیج، دستگاه های امدادی و خدمت رسانی تقدیم اقشار نیازمند گلستان شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: طرح قرار دوازدهم یک طرح معرفتی و امداد اجتماعی به نام امام زمان (عج) است که برای اولین بار اجرا می شود، در این طرح از همه دعوت می شود تا برای اجرای شایسته آن در آستانه نیمه شعبان ما را یاری کنند.

سلیمانی فرد با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری، ادامه داد: در این طرح 58 بقعه متبرکه و امامزاده از زائران مخصوصاً مسافران نوروزی استقبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «قرار دوازدهم» در گلستان/10 هزار بسته معیشتی توزیع می شود

اجرای طرح «قرار دوازدهم» در گلستان/10 هزار بسته معیشتی توزیع می شود