مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-28اقتصادي

ضرورت هم افزایی در مقابله با محصولات بهداشتی و آرایشی قاچاق


رییس انجمن وارد کنندگان فرآورده های بهداشتی و آرایشی گفت: تولیدکنندگان و واردکنندگان قانونی رقیب یکدیگر نیستند، بلکه این قاچاقچی است که همزمان با اجزای قانونی بازار در حال مقابله است.

- محمدرضا بحیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اقلام بهداشتی و آرایشی، اقلامی برند محور هستند و در همه جای دنیا، موضوع برندینگ این کالاها تأثیر به سزایی در استقبال مردم دارد و اینکه مردم را از کالای مورد تقاضای خودشان محروم کنیم، اصلاً درست و منطقی نیست.

چرا که سبب می شود بازار به سمت کالای قاچاق و تقلبی سوق پیدا کند و هزینه های ثانویه ای به مردم و نظام درمانی کشور تحمیل شود.

وی ادامه داد: پدیده شوم قاچاق که دائماً در حوزه اقلام بهداشتی و آرایشی شاهد آن هستیم، نتیجه بی توجهی به اصول علم اقتصاد و بازار است و توقع فعالان حوزه بهداشتی و آرایشی آن است که دستگاه های دولتی هر چه زودتر با اولویت دانستن سلامت مردم، مسیر را برای تأمین قانونی این فرآورده ها هموار سازد.

بحیرایی افزود: در خصوص فرآورده های بهداشتی و آرایشی باید با اطمینان بگوییم که واردکنندگان قانونی رقیب تولیدکنندگان داخلی نیستند و اگر تصوری در این رابطه وجود دارد، نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی در مقابله با محصولات بهداشتی و آرایشی قاچاق

ضرورت هم افزایی در مقابله با محصولات بهداشتی و آرایشی قاچاق