مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-28اجتماعي

طرح کنترل موتورسیکلت های سنگین از جمعه/ انتقال 100 موتور به پارکینگ


طرح کنترل موتورسیکلت های سنگین در روزهای جمعه هر هفته در معابر بزرگراهی با مشارکت یگان امداد از جمله هفته جاری به اجرا درخواهد آمد.

- ، سرهنگ محمد باقر سلیمی اظهار داشت: این طرح هر روز از ساعت 7 صبح لغایت ساعت 14 در 100 نقطه شهر تهران شامل تقاطع ها، میادین و نقاط مهم با حضور همکارانم در پلیس راهور تهران بزرگ به اجرا در می آید.

وی افزود: در این طرح به تخلفاتی از جمله عبور از چراغ قرمز، حرکت خلاف جهت، حرکت در خط ویژه، حرکت در پیاده رو، به همراه نداشتن کلیه مدارک، رانندگی بانوان، صدای ناهنجار اگزوز، حرکات مخاطره آمیز و حمل بار غیر متعارف برخورد و رسیدگی می شود.

رییس پلیس ترافیک شهری پیرامون فرآیند اجرای طرح گفت: ابتدا نوع تخلف توسط مأموران راهور حاضر در نقاط اجرای طرح شناسایی و تشخیص داده می شود و در مرحله بعد نسبت به استعلام از پلاک موتورسیکلت مبنی بر اینکه دارای سابقه سرقت هست یا خیر و یا اینکه از مراجع قضایی دستور توقیف دارد یا خیر بررسی می شود.

وی در ادامه بیان داشت: پس از اعمال قانون مدارک موتورسیکلت مورد بررسی قرار می گیرد و چنانچه مدارک کامل باشد با ارائه آموزش و تکمیل فرم تعهد در کمتر از یک ساعت ترخیص می گردد.

اما اگر مدارک موتورسیکلت تکمیل نباشد، یا خلافی پرداخت نشده داشته باشد یا فاقد بیمه نامه معتبر باشد، تا تکمیل نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کنترل موتورسیکلت های سنگین از جمعه/ انتقال 100 موتور به پارکینگ

طرح کنترل موتورسیکلت های سنگین از جمعه/ انتقال 100 موتور به پارکینگ