مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-28اقتصادي

بدون ماندن در صف صرافی ها ارز مسافرتی بخرید


براساس اعلام مسئولان بازار متشکل ارزی با راه اندازی سامانه برخط این بازار، از این به بعد می توان بدون ماندن در صف های طولانی صرافی ها ارز مسافرتی خرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز آیین رونمایی از سامانه برخط بازار متشکل ارزی ایران با حضور رییس کل بانک مرکزی، مدیر عامل بازار متشکل ارزی ایران، رییس کانون صرافان و باقی فعالان بازار ارز برگزار شد.

در این مراسم، امیر هامونی -مدیر عامل بازار متشکل ارزی گفت: ایده طراحی سامانه برخط بازار متشکل ارزی ایران با هدف تسهیل در پرداخت ارز به مردم و کاهش مراجعات حضوری به صرافی ها، شکل گرفت و از اواخر آذرماه امسال کار را شروع کردیم.

وی مهم ترین تاثیرات سامانه برخط بازار متشکل ارزی را تسریع حداکثری در فرآیند تخصیص ارز مسافرتی و کاهش زمان پاسخگویی به متقاضی از 40 دقیقه به 5 دقیقه دانست و بیان کرد: در این سامانه متقاضیان ارز مسافرتی، مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت ارز را بارگذاری می کنند و به صرافی مورد نظر خود ارجاع می دهند، در ادامه صرافی بعد از بررسی و احراز هویت شخص متقاضی، با ارسال پیامکی زمان مراجعه به صرافی را برای دریافت ارز را اعلام خواهد کرد.

مدیر عامل بازار متشکل ارزی افزود: فعلا فقط برای دریافت ارز مسافرتی می توان به سامانه برخط بازار متشکل ارزی مراجعه کرد و در آینده این امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون ماندن در صف صرافی ها ارز مسافرتی بخرید

بدون ماندن در صف صرافی ها ارز مسافرتی بخرید