مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:472022-02-28ورزشي

شاهین با تساوی در صدر ماند


هفته چهاردهم لیگ دسته دوم کشور در گروه دو این رقابت ها با توقف خانگی شاهین بندرعامری بوشهر پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته چهاردهم لیگ دسته دوم کشور امروز پیگیری شد که در حساس ترین دیدار این گروه دو تیم شاهین بندرعامری بوشهر و نود ارومیه از ساعت 14 در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم رفتند که نبرد دو تیم برنده ای نداشت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

این دیدار در حالی از حساست خاصی برخوردار بود که با توجه به اتفاقات حاشیه ای دور رفت و حکم کمیته انضباطی که شاهینی ها را سه بر صفر بازنده کرده بود این دیدار را تحت تأثیر آن اتفاقات قرار داده بود.

شاگردان مهدی کریمیان در تیم فوتبال شاهین علیرغم اینکه بازی را خوب شروع کرده بودند، با گل دقیقه 17 آرمین مصطفوی از حریف خود جلو افتادند ولی پس از گل این تیم، نود ارومیه بود که نبض بازی را در دست گرفت و اجازه بازی سازی را به میزبان صدرنشین خود نداد و موفق شدند در دقیقه 31 توسط جواد رمضانی به گل تساوی دست پیدا کنند تا نیمه اول با همین نتیجه دو تیم به رختکن بروند.

در شروع نیمه دوم شاهین بندرعامری برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کرد ولی عدم تاکتیک مناسب برای طراحی حملات باعث شد سفیدپوشان بوشهری نتوانند دروازه حریف خود را باز شده ببینند و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین با تساوی در صدر ماند

شاهین با تساوی در صدر ماند