مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:522022-02-28اقتصادي

کارگر به جای تولید، به فکر بدهی ها و اقساط عقب افتاده اش است


مدیرخانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگر به جای اینکه در فکر تولید باشد، به فکر بدهی ها و اقساط عقب افتاده اش است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرخانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگر به جای اینکه در فکر تولید باشد، به فکر بدهی ها و اقساط عقب افتاده اش است.

علیرضا جنتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود:تفاوت فاحشی بین دستمزد کارگران و هزینه های زندگی وجود دارد و این اعداد و ارقام به هیچ عنوان باهم همخوانی ندارند.

وی اظهار کرد: همین عامل باعث شده است تا کارگر به جای اینکه در فکر تولید و افزایش بهره وری باشد، همواره در فکر بدهی هایش به مغازه ها، دانشگاه و شهریه مدارس فرزندان و اقساط عقب افتاده بانکی اش باشد.

مدیرخانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دستمزدهای ناکافی، ظلم بزرگی در حق جامعه کارگری، بخصوص برای حداقل بگیرهاست.

جنتی تصریح کرد:حقوق و دستمزدها باید طوری تعیین شوند که حداقل هزینه های زندگی یک کارگر را تامین کنند تا از لحاظ فکری و حتی روحی و جسمی این عزیزان آرامش خاطر نسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه میزان سبد معیشت، باید واقعی باشد، ادامه داد: سبد معیشت تعیین شده که مبنای دستمزد برای سال آینده است، با تورم سال جاری محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر به جای تولید، به فکر بدهی ها و اقساط عقب افتاده اش است

کارگر به جای تولید، به فکر بدهی ها و اقساط عقب افتاده اش است