مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 16:522022-02-28سياسي

تدارک ویژه حرم امام رضا (ع) برای مبعث/ امشب نقاره ها برای رسول الله می نوازند


آستان قدس رضوی برای شب و روز مبعث خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) برنامه های مختلف و متنوعی تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس به مناسبت فرارسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، آستان قدس رضوی ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی متعددی پیش بینی کرده که در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به مناسبت این روز فرخنده، خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شامگاه نهم اسفند ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با اجرای آیین نقاره نوازی در نقاره خانه صحن انقلاب اسلامی فرارسیدن سالروز عید مبعث حضرت رسول الله (ص) را به عاشقان خاندان رسالت بشارت می دهند.

مدیحه سرایی مداحان کشوری ویژه برنامه شب مبعث حضرت رسول (ص) از ساعت 18:30 با قرائت زیارت امین الله توسط محمدرضا طاهری از مداحان برجسته کشوری و سپس مدیحه سرایی حسین طاهری از مداحان مطرح کشورمان در رواق امام خمینی (ره) آغاز می شود و سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی، همخوانی گروه سرود آوای رضوان و مدیحه سرایی توسط سید مهدی میرداماد و مهدی سروری ادامه بخش این برنامه خواهد بود.

برپایی جشن نبوی در سالروز عید مبعث سه شنبه 10 اسفندماه همزمان با فرارسیدن سالروز عید مبعث ساعت از 9 و 30 دقیقه مراسم جشن نبوی با همخوانی گروه سرود ولی عصر (عج) و مدیحه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ویژه حرم امام رضا (ع) برای مبعث/ امشب نقاره ها برای رسول الله می نوازند

تدارک ویژه حرم امام رضا (ع) برای مبعث/ امشب نقاره ها برای رسول الله می نوازند