مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 17:572022-02-28سياسي

راه اندازی پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از راه اندازی پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان تا ابتدای سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با معاون معدنی وزیر، مدیر عامل ایمیدرو و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی با انتقاد شدید از عدم آزادسازی معادن غیر فعال در اختیار دولت بیان کرد: بخش عمده ای از ظرفیت های معدنی شهرستان های کرمان و راور و همچنین استان کرمان در حبس دستگاه های دولتی قرار گرفته که متاسفانه به دلایل مختلف نه خودشان معادن را فعال می کنند نه اجازه می دهند بخش خصوصی وارد عمل شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به تصمیمات جلسات قبل که مقرر شده بود اقدامات این بخش عملیاتی شود این موضوعات به دلایل مختلف تا کنون به صورت رسمی اعلام و عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: موضوعات مربوط به بخش معادن شمال استان و شهرستان راور و همچنین ظرفیت های معدنی در مناطق گلباف، راین و چترود بحث اصلی ما در این نشست است.

همچنین در این جلسه معاون معدنی وزیر ضمن تایید مباحث مرتبط با مطالبات جدی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید اقدامات هر چه سریعتر در این بخش عملیاتی شود و این معادن تعیین تکلیف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان

راه اندازی پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان