مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:172022-02-28سياسي

پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان راه اندازی می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از راه اندازی پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان تا ابتدای سال آینده خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با معاون معدنی وزیر صمت در محل وزارتخانه، با انتقاد شدید از عدم آزادسازی معادن غیر فعال در اختیار دولت بیان کرد: بخش عمده ای از ظرفیت های معدنی شهرستان های کرمان و راور و همچنین استان کرمان در حبس دستگاه های دولتی قرار گرفته که متأسفانه به دلایل مختلف نه خودشان معادن را فعال می کنند نه اجازه می دهند بخش خصوصی وارد عمل شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تصمیمات جلسات قبل که مقرر شده بود اقدامات این بخش عملیاتی شود این موضوعات به دلایل مختلف تا کنون به صورت رسمی اعلام و عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: موضوعات مربوط به بخش معادن شمال استان و شهرستان راور و همچنین ظرفیت های معدنی در مناطق گلباف، راین و چترود بحث اصلی ما در این نشست است.

پورابراهیمی اظهار داشت: بزرگترین پایگاه امداد و نجات معدن در شمال کرمان در محدوده راور با بیش از 600 میلیارد تومان سرمایه گذاری از ابتدای سال آینده با مسؤلیت کامل و مسئولیت واگذاری زمین توسط سازمان صمت انجام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان راه اندازی می شود

پایگاه امداد و نجات کارگران معادن در شمال کرمان راه اندازی می شود