مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:422022-02-28اقتصادي

فرماندار ورامین: 51 درصد شهرستان دز سوم واکسن را تزریق کرده اند


مردم شهرستان 70 درصد دز دوم و 51 درصد دز سوم را تزریق کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین بعدازظهر امروز در جلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده شهرستان ورامین، با اشاره به اجرای طرح مدیریت محلات با استفاده از ظرفیت های مردمی، اظهار کرد: مدیریت محله ها باید به خود مردم واگذار شود و دستگاه ها اجرایی در کنار آنها قرار بگیرند.

وی گفت: در اجرای این طرح که به طور پایلوت در چند محله شهر ورامین برگزار می شود با هم افزایی و هماهنگی همه ظرفیت های دستگاه های اجرایی از جمله؛ بسیج، شبکه بهداشت و معتمدین محلی در راستای رفع نیاز محله اقدام کنند.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: این طرح محله ای که با مشارکت فعال دستگاه های اجرایی برگزار می شود با رفع نواقص در بازه زمانی 3 سال آینده در کلیه محلات شهر ورامین انجام می گیرد.

درویشی در بخش دیگر با بیان  وضعیت مهار بیماری کرونا در شهرستان ورامین بیان کرد: در پیک شش کرونا به واسطه سویه امیکرون کادر درمان در بیمارستان ها و درمانگاه های سطح شهرستان زحمات بسیاری کشیدند و فشار کاری مضاعف را متحمل شده اند و مردم عزیزمان با تزریق دز سوم واکسن کرونا آنها را یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ورامین: 51 درصد شهرستان دز سوم واکسن را تزریق کرده اند

فرماندار ورامین: 51 درصد شهرستان دز سوم واکسن را تزریق کرده اند