مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-28سياسي

اجرایی شدن طرح خانواده متعالی نیازمند تلاش و همراهی رسانه هاست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بدون شک فضای گفتمانی برای اجرایی شدن طرح خانواده متعالی با تلاش و همراهی رسانه ها ایجاد می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: بدون شک فضای گفتمانی برای اجرایی شدن طرح خانواده متعالی با تلاش و همراهی رسانه ها ایجاد می شود.

حمیدرضا قانعی بعد از ظهر دوشنبه 9 اسفند در نشست خبری اعلام برنامه های نخستین همایش خانواده متعالی در فارس اظهار کرد: نگاه بسیار خوبی که در طرح خانواده متعالی وجود دارد این است که کار را مقطعی و کوتاه مدت ندیده ایم.

او ادامه داد: قرار است در طرح خانواده متعالی یک فرآیند بلندمدت برای محقق کردن و بازیابی خانواده اصیل که مدنظر دین و شریعت هست را دنبال کنیم.

او با بیان اینکه امیدواریم مجموعه دستگاه هایی که در طرح خانواده متعالی در بخش تبلیغ و ترویج در کنار هم قرار گرفته اند و تجربه جدیدی را در این مسیر کسب می کنند بتوانند گام های محکمی در این مسیر بردارند، افزود: ما برای محقق شدن اهدافمان در این عرصه تلاش کردیم تا با گروه های متعدد گرافیک و گروه های هنرهای نمایشی، موسیقی و فیلم کوتاه همکاری و همفکری داشته باشیم و امید است بتوانیم مجموعه اقداماتی از جنس فرهنگی و هنری در گستره ای که طرح در آن اجرا می شود انجام دهیم تا طرح به اهداف خود نزدیکتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن طرح خانواده متعالی نیازمند تلاش و همراهی رسانه هاست

اجرایی شدن طرح خانواده متعالی نیازمند تلاش و همراهی رسانه هاست