مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-28سياسي

اقتدار غذایی از برنامه های تحولی دولت سیزدهم است


مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهادکشاورزی، اقتدار غذایی را از برنامه های تحولی دولت سیزدهم عنوان کرد.

- هوشنگ محمدی عصر امروز (9 اسفندماه) در جلسه معارفه و تکریم روسای سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث نیروهای مسلح از اقتدار بالایی برخوردار هستیم اما با این وجود باید به اقتدار غذایی نیز دست پیدا کنیم.

وی با یادآوری اینکه اهداف دولت سیزدهم در طرح تحول وزرات جهادکشاورزی، اقتدار غذایی بوده و این مهم، ارزآوری، اشتغال، سودآوری و سازندگی را در پی دارد، افزود: بار تولید به عهده کشاورز بوده و ما فقط 5 درصد از مسئولیت خطیر را برعهده داریم، پس بر ما واجب است تا بستر مناسبی برای تولیدکننده ها فراهم کنیم.

این مسئول با اشاره به تخصیص اعتبارات و کمبود بودجه در این بخش، ادامه داد: در گذشته شاهد صفوف طولانی در تهیه اقلام مصرفی و ضروری بودیم اما امروز خوشبختانه با همت مسئولان و جهادگران به خصوص سازمان جهادکشاورزی، دیگر شاهد این صحنه ها نیستیم و بدون شک، مدیریت درست منابع در بخش تولید، این مشکلات را رفع کرده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه مدیریت صحیح و جهادی باعث رفع مشکلات است، عنوان کرد: یکی از برنامه های مهم ما استفاده از ظرفیت تعاونی ها و اتحادیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار غذایی از برنامه های تحولی دولت سیزدهم است

اقتدار غذایی از برنامه های تحولی دولت سیزدهم است