مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 19:272022-02-28اقتصادي

تهاتر کود اوره ایران با خوراک دام برزیل برقرار شد


رییس اتاق مشترک بازرگانی و کشاورزی ایران و برزیل گفت: تهاتر کود اوره با خوراک دام از برزیل آغاز شده و هفته آینده یک محموله کود اوره ارسال می شود و به جای آن ذرت وارد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس امروز سید فخرالدین عامریان در نشست خبری اعلام کرد: طی مذاکراتی که با برزیل انجام شده قرار است که تهاتر کود اوره ایران با خوراک دام این کشور تهاتر شود و هفته آینده محموله اوره به مقصد برزیل می رود و به جای آن ذرت وارد کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کود اوره به ظرفیت سالانه 400 هزار تن به برزیل صادر می شود، گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در صادرات اوره ایران دارد و قرار است با خوراک دام برزیل تهاتر شود.

عامریان افزود: مهمترین مشکل ما مراودات تجاری با این کشور این است که آنها عوارض گمرکی 100 درصدی برای صادرات محصولات خود اعمال می کنند در حالی که این رقم برای کشور ما 4 درصد است و قرار است این مشکل را با تهاتر کالا برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هفته گذشته وزیر کشاورزی برزیل به ایران سفر کرده بود و وزیر جهاد کشاورزی در آن جلسه پیشنهاد تهاتر محصولات کشاورزی را داد.

وی گفت: در حال حاضر سالانه 100 میلیون دلار صادرات به برزیل داریم که میتوان این را به یک میلیارد دلار افزایش داد، عمده محصولات صادراتی ما به این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر کود اوره ایران با خوراک دام برزیل برقرار شد

تهاتر کود اوره ایران با خوراک دام برزیل برقرار شد