مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 19:372022-02-28فرهنگي

مجوز 2 خانه مسافر در روستای هدف گردشگری رویین اسفراین صادر شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین از صدور مجوز 2 خانه مسافر در روستای هدف گردشگری رویین اسفراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز عبدالله سهرابی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین در گفت وگو با رسانه ها با اعلام صادر شدن مجوز 2 خانه مسافر در این شهرستان، اظهارکرد: خانه مسافر، خانه هایی هستند با مالکیت خصوصی که مالکان آن ها مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را اخذ می کنند تا بتوانند واحد مسکونی خود را در اختیار میهمانان و مسافران شهر خود قرار دهند.

وی گفت: مجوز 2 خانه مسافر در روستای رویین شهرستان اسفراین صادر شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسفراین با بیان اینکه اخیراً در بین گردشگران، خانه های مسافر از محبوبیت بیشتری نسبت به هتل ها پیدا کرده است، افزود: این موضوع به این علت است که اولاً قیمت این خانه ها نسبت به هتل و دیگر اقامتگاه ها به صرفه تر و ارزان تر است و ثانیاً تعداد بیشتری از افراد را در خود جای می دهد.

گفتنی است این روستا در 27 کیلومتری شمال اسفراین واقع شده و آب وهوای معتدل کوهستانی با زمستان های سرد و پربرف و تابستان های معتدل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز 2 خانه مسافر در روستای هدف گردشگری رویین اسفراین صادر شد

مجوز 2 خانه مسافر در روستای هدف گردشگری رویین اسفراین صادر شد