مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:222022-02-28اقتصادي

24 واحد مسکن محرومان احداث می شود


به همت خیرین خیراندیش استان اردبیل ساخت 24 واحد مسکن محرومان در اردبیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل عصر دوشنبه در مراسم آغاز عملیات احداث 24 واحد مسکن محرومان به همت خیرین در اردبیل اظهار کرد: خیر نام آشنا سراج امانی با تقبل هزینه 6 میلیارد تومانی به ساخت 24 واحد مسکن محرومان در محله آرازعلی اردبیل کمک کرده است.

فرهاد سبحانی تصریح کرد: انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل تاکنون موفق شدند 300 واحد مسکن را برای تأمین سرپناه نیازمندان در مناطق مختلف این استان احداث کرده و تحویل نیازمندان دهند.

وی این عمل خیر و نیک را قابل ستایش توصیف کرد و گفت: بخشی از مشکلات ساخت مسکن با همراهی خیرین تأمین شده و در مناطق مختلف استان می توانیم از این ظرفیت در جهت تأمین سرپناه گروه ها و اقشار نیازمند استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: انجمن خیرین مسکن ساز در حال حاضر 396 واحد مسکن را در حال احداث دارند که پیشرفت آنها بین 10 تا 90 درصد است که سال آینده بخشی از این واحدها تکمیل و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن در کنار وظیفه خطیر ساخت و تحویل مسکن به اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان، سعی کرده تا در سال های اخیر با همراهی بهزیستی و کمیته امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 واحد مسکن محرومان احداث می شود

24 واحد مسکن محرومان احداث می شود