مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:222022-02-28ورزشي

صلیب سرخ: هلال احمر ایران از قوی ترین جمعیت های ملی دنیا است


رییس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با بیان اینکه از برنامه های هلال احمر ایران حمایت خواهد کرد، افزود: از تقویت روابط هلال احمر ایران با سایر جمعیت های ملی استقبال می کند زیرا آن جمعیت ها از تجارب و دانش ایران برای مقابله و پیشگیری .

- رییس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با بیان اینکه از برنامه های هلال احمر ایران حمایت خواهد کرد، افزود: از تقویت روابط هلال احمر ایران با سایر جمعیت های ملی استقبال می کند زیرا آن جمعیت ها از تجارب و دانش ایران برای مقابله و پیشگیری از حوادث استفاده خواهند کرد.

رییس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ ضمن قدردانی از ابتکار ایران در راه اندازی خانه های هلال در روستاها و مناطق محروم شهری گفت: جمعیت هلال احمر ایران از قوی ترین جمعیت های ملی دنیا است که پس از هر سانحه امید را به زندگی مردم برمی گرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فرانچسکو روکا رییس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ این مطلب را در یدار پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در حاشیه کنفرانس بشردوستانه رهبران منطقه منا (خاورمیانه و شمال افریقا) در قاهره پایتخت مصر عنوان کرد.

وی همچنین از طرح تاسیس شهرک آموزش در هلال احمر ایران استقبال کرد و گفت: این فرصت بسیار مناسبی برای سایر جمعیت های صلیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلیب سرخ: هلال احمر ایران از قوی ترین جمعیت های ملی دنیا است

صلیب سرخ: هلال احمر ایران از قوی ترین جمعیت های ملی دنیا است